fredag 25 januari 2013

En undanflykt.

Det har varit dåligt med bloggande på senaste tiden. Ett barn kom emellan. Nåja, jag kan egentligen inte skylla på det eftersom det varit dåligt med bloggande i drygt ett år, och barnet i fråga bara är 2 månader, men ändå, det är inte det att jag inte VILL blogga ska ni veta.
Det är också så att det inte är så lätt att göra inlägg via mobilen som jag skulle önska. När jag gör det ser det inte ut som jag vill, jag får inte rätt på "bloggmallen".
Och så tycker jag fortfarande efter drygt ett år av iPhonande inte att det är smidigt att skriva text på skärmen.
Men eftersom mina facebookinlägg nu blir allt längre och allt bloggigare tänker jag iallafall, ännu en gång, försöka återuppta bloggandet. Hellre korta fula inlägg än inga inlägg alls får bli devisen.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar