måndag 11 februari 2013

#Blogg100?

Nu kanske ni har börjat undra vad jag håller på med. Bloggar plötsligt vareviga dag.
Det är såklart inte min egen idé, utan en blogguppmaning som startade här:
http://bisonblog.se/2013/01/blogg100-andra-sommaren/

I korthet går det alltså ut på att blogga (minst) en gång om dagen i 100 dagar. Teorin är att fler inlägg genererar även fler BRA inlägg totalt sett, och att ju mer man bloggar desto fler är det som är intresserade av att följa bloggen. Och än så länge, 9 dagar senare, har jag iallafall lyckats hänga med.

Nu vet ni.


Ps. Jag vet att det ser ut som att jag missat någon dag, men det är så knäppt att om man i efterhand går in via mobilen och redigerar ett inlägg (tex rättar ett stavfel, eller etiketterar) så publiceras inlägget om som om det vore skapat den dagen det redigerades. Jag har faktiskt varit duktig. Ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar