måndag 8 juli 2013

300!

Hipp hurra för bloggen fyller tre hundra (hela 300!!) inlägg idag -och jag fyller lite mer än 30 år!

Tänkte fira genom att försöka slå besöksrekord på bloggen -normalt ligger jag och harvar strax under hundra besökare på en dag -en bra dag runt två hundra. Idag ska det, med er hjälp bli lite bättre än så tycker jag.

Det blir därför en läsartävling. Det är populärt bland företag och andra bloggare har jag sett så vi kör på det. Är ni med? Nu gäller det bara att hitta på ett lockande pris eller två. VAD säger ni om följande:
En burk jordgubbssylt. 
En burk inlagd gurka. 
En burk rabarberchutney. 
Ett köksförkläde i barn- eller vuxenstorlek.
Kanske lite annat smått och gott som vi hittar här hemma, nån planta och något loppisfynd och så.
The winner takes it all!

För att delta:
Dela och gilla inlägget med länken till detta inlägg på facebook. Skriv sen i kommentarsfältet att du har gjort det. ELLER, om du inte har facebook, skriv en hurra-kommentar direkt på bloggen -glömt inte att ange namn. Vi ger det en vecka. Så på måndag nästa vecka (den 15/7) klockan 09.00 går tiden ut. Då drar jag lott och utser en vinnare.

Nu ska jag äta tårta. KRAM på er som läser!

En del av vinsten.

2 kommentarer:

  1. Hurra, har delat på fejjan. Tack för finfin blogg. /Elin

    SvaraRadera
  2. Grattis på din dag, jag delade detta inlägget för ett par år sedan ����

    SvaraRadera