söndag 8 september 2013

Det är lite tråkigt här.

Jag vet att det är lite extra tråkigt här på bloggen nuförtiden. Glest mellan inläggen och fattiga är dom. Det finns olika orsaker. En orsak är att vardagen har slagit ner över familjen som en chock i denna tid som fortfarande får kallas "postsemester".

En annan orsak är att den stora festen närmar sig med stormsteg. Som några av er så riktigt gissat vankas det bröllop här i huset. Och hur mycket jag än tänkte "det är inget speciellt, bara en fet fest", så är det sak efter sak som dyker upp och ska fixas. Och jag har redan haft några bridezillaaktiga dagar. Iallafall. Det tar mer tankekraft och energi (och pengar!!!) än vad jag väntat mig, hur litet vi än försöker hålla det, så jag varnar er att det kommer troligen inte att bli bättre, det här bloggandet, innan det är över. För jag tänker INTE låta det bli nån jävla bröllopsblogg. Det finns det andra som gör så mycket bättre. Och framför allt sämre.

Igår var det möhippa. Lyckliga mig som har så fantastiska vänner! 

På återseende, ganska snart. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar