onsdag 4 december 2013

Lucka 4

Låt oss börja med att gemensamt konstatera att elektriska adventsstakar sällan, eller aldrig, är särskilt smakfulla. 

Efter att i söndags ha satt fram och upp stakar eller stjärnor i nästan alla husets fönster, fanns fortfarande några mörka vrår. Så när jag på Ica Maxi igår fann att de elektriska stakarna jag sett i deras julkatalog och faktiskt tyckte var riktigt gulliga, nu var nedsatta i pris (och ICAs ordinariepris var ändå mer än 50kr under Vellingeblommans pris på samma stake) var det inget svårt val. De två sista på hyllan åkte raskt ner i kundvagnen. Döm om min förvåning när jag kom hem och sambon häpnade, blev nästan arg, över att jag kunde köpa något så fult, även när jag hade förklarat att jag inte avsåg placerade dem i vardagsrummet utan i barnens rum. 
Är det bara jag som på allvar tycker att den här är fin? 

Känner också att det var en himla tur att den här modellen var slut: 

Lysande jul på er! 

Bilderna är lånade från Konstsmides hemsida. 



1 kommentar: