måndag 3 februari 2014

Inte lämpligt för känsliga läsare.

Ni vet brasilian. Vaxning. Vet inte när jag hörde talas om det för första gången, kanske var det i Sex and the City (åh, saknar det programmet SÅ!). I samband med bröllopet i september började jag tänka mer allvarligt på det. Det och vaxning av ben. Sen blev det tidsnöd, och lite penganöd och det där med vaxning kändes väldigt underordnat -det är väl inget fel på en noggrant utförd rakning?!
Ändå har jag inte kunnat släppa tanken.

Så i fredags fick vi plötsligt lite oväntat tid över i den här familjen.

Så med farligt kort betänktetid hade jag bokat in mig på en brasiliansk och satt i bilen utanför Hadiza. Två minuter av tvekan sen gick jag in i trädgården, ner för källartrappan och fick det gjort. Det gjorde självklart ont, vansinnigt ont. Men inte outhärdligt. ÄLSKAR Hadiza. Alla ni som funderat på det, gör det, hos Hadiza.
http://www.hadiza.se/hadiza/


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar