fredag 27 juni 2014

4 timmars träning -redan ett proffs!

Nu har jag haft semester i ungefär fyra timmar och jag känner mig redan som ett proffs. Redan på kontoret bestämde jag vilket som är det här årets låt den här sommaren i den här familjen. Efter hemkomst tog jag omedelbart på mig en kjol som är helt för kort för att ha på kontoret. Lagade inte mat utan värmde nåt jag hittade i kylen. La inget av barnen utan lät mannen sköta det (han har ju redan haft semester en vecka så han behöver inte träna längre). Ignorerade leksaker på golvet och blandade istället en REJÄL grogg som vi intog intog under bar himmel. Och nu går jag och lägger mig utan att sätta klockan.

Ett tomt groggglas. Ni ser hur stort det glaset är.
 
Summa: Känner mig som ett proffs.
Återstår att se om den känslan kvarstår efter morgonrundan som ska springas imorgon innan frukost. Jag ska hålla er uppdaterade...
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar