torsdag 21 augusti 2014

Working girl.

Some men find her sexy, some men disagree
But if she's not, it's not because she doesn't want to be

Alltså det där är ju bara så jävla bra. Jag vet att jag har spelat den låten för er tidigare, då när jag började jobba efter mammaledigheten i våras, men jag kan inte låta bli att tvinga på er den igen. I sommar har jag haft den här låten på min Springlista. Och nu när jag cyklar till jobbet så sjunger jag den låten i huvudet hela vägen. Jag ÄR den här sången.

Den fortsätter såhär (fritt kommenterat):

She wears a push-up bra from Freddericks, five inch high heel shoes
(Nej, jag har inte högklackat så ofta på jobbet tyvärr. Men jag tänker hela tiden att jag ska bli en sån som har det)
Maybelline and Rubinstein, and Avon's best perfume
She's a working girl
She's a working girl, she is single and free
She's a mother and wife and she's proud to be
A working girl
(Väldigt stolt faktiskt!)
Some find her to aggressive, she don't know how to stop
Cause she's the kind that don't look down until it's from the top
(Låter inte så trevligt men man måste väl inte var så himla trevlig hela tiden?)

She's elegant and stylish, French perfume and a fur
Designer clothes by Halston and Diane Von Furstenburg
(Inte så elegant och stylish som jag kanske skulle vilja. Men man kan låtsas att andra tycker det.)

And she's a working girl
She's a working girl, she is single and free
She's a mother and wife and she's proud to be
A working girl
She has taken her place among the tallest of trees
But she weeps like a willow when she's brought to her knees
Cause she's a working girl
You'll find her dressed according to standard uniform
Cause she must dress in comfort for the job she must perform
She has so many faces, she wears so many names
She goes so many places and she does so many things
(Ja, det är faktiskt full rulle mest hela tiden!)

Cause she's a working girl
She's a working girl, she is single and free
She's a mother and wife and she's proud to be
A working girl

Dolly Parton – Working Girl

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar