måndag 26 januari 2015

Det är en ros utsprungen!

En bältros. På mig. Känner inte riktigt att jag har förtjänat det men det är väl bara att acceptera att man straffas för sina synder.

Enda fördelen med att bli sjuk och behöva gå till doktorn är att man måste titta på det här textilkonstverket en stund i väntrummet.

 
Alltså. Det är ju inte snyggt. Och inte smakfullt. Och så jädra präktigt "Använd kondom". "Det är farligt att röka". Men ändå. När man sitter där och mår i varierande grad dåligt så är det härligt att veta att nån för hand har gjort den här grejjen för att glädja mig.
 
Det är okej...
 
DET DU DRÖMMER OM GÖR DET!
 
Så ett frö gör en resa
 
Jag går nästan alltid ut från väntrummer med ett leende och känslan av att. JA! Nu JÄDRAR, nu gör jag det. Det jag drömmer om!
 
Tyvärr har det tagit mig rätt lång tid att fundera ut vad jag drömmer om. Men när jag kommer på det, då är det på Vårdcentralen Sorgenfrimottagningen som jag kommer att påminnas om att GÖRA DET!
 
Ciao. Nu ska jag konvalecera mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar