tisdag 10 mars 2015

Ett soundtrack.

Om ni sitter där och inte vet vad ni ska lyssna på en förmiddag på jobbet så kan ni alltid lyssna på bloggens spellista.

Jag cyklar hem från jobbet

En blandning av pepp och depp, favoritlåtar -mina och barnens, och en hel del skitlåtar som alltid retar någon. Och några låtar jag inte hört förut men som kommit att bli nya favoriter när jag till olika blogginlägg använt något ord ur inläggets titel som sökord i Spotify. Vissa av dem är menlösa men en del av dem har kommit att bli favoriter. som den där Dolly parton låten jag spelat för er så många gånger nu; Working Girl. Ett annat exempel är Friday Night av Eric Paslay som jag hittade på det sättet och som jag gillar när slumpas förbi när jag shuffle-spelar listan.

Varning för en blandning lika brokig som påskriset i den underbara staden.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar