onsdag 10 juni 2015

Håkanstorp - Stockholm 22.37 Vagn 10 plats 10.

Man vet att den som städade tåget hade lite bråttom hem, när man hittar detta på golvet under sin slaf i första klass.

Inget ont om den som hade kupén innan mig, jag vet hur lätt det är att slarva bort saker. Idag söp jag till exempel bort min jacka någonstans mellan hemmet och nattåget. Troligtvis på Boulebaren. Men det var det värt, för oj så trevligt jag hade. 

Att jag har så över förväntan trevliga kvinns till grannar har jag inte riktigt förstått förrän idag. Då hade jag naturligtvis frotterat mig med er tidigare, oftare och mer! Stort tack alla ni för en finfin kväll. Nån kväll i sommar blir det mer rosa dricka utan barn, i min trädgård, det är ett löfte. Vi kan säga att det är förlorarens lott... 

Godnatt från nederslafen! 
Att åka tåg genom Sverige en försommarnatt är inte fy skam. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar