söndag 8 november 2015

Att använda kraftuttryck.

Och kläcka ur sig roliga kommentarer, både positiva och negativa, det är hon bra på min äldsta dotter (i likhet med många andra barn, jag vet hon är nog inte helt unik på det här området). Har samlat på mig några som det är dags att publicera innan de blir lastgamla. Tror att de flesta har mer än ett halvår på nacken, det har iallafall bilden med teckningen.


"-Det här var nästan överdrivet gott mamma."
"-Åh, det blir fantastikt vackert. Han kommer att bli så glad."  

"-Ska du bli trädgårdsmästare när du blir stor? 
-Nej jag ska bli kock, jag ska lära mig av mamma. "

"-Aj aj aj. Stackars mig. Jag behöver en doktor. Jag kommer nog aldrig mer att bli frisk."

"-Lukta på den här blomman. Fantastiskt"

"-Åh så vackert. Alldeles ljuvligt!"
"-Ta gärna en bild sen när den är färdig istället."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar